Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006

Κρίσιμη Εβδομάδα...

Κρίσιμη εβδομάδα λιοπόν για την επαγγελματική μου πορεία όπως αναμένεται...
Τα ραντεβού για συνεντεύξεις όλο και πληθαίνουν (θετικό αυτό), αλλά και τι ηθικό μου είναι σε πολύ ψηλά επίπεδα...
Μάλλον θα είναι και η εμπειρία που μετράει ή και η σιγουριά που νιώθω για τον εαυτό μου και τις ικανότητες μου...
Σήμερα πέρασα και από μια μίνι συνέντευξη, από μια κυρία εύρεσης ανθρώπινου δυναμικού.
Αρκετά δυνατή συνένετευξη αλλά οι ερωτήσεις της μπορώ να πω ότι ήταν προβλέψιμες και λίγο προβοκατόρικες...
Την κατανοώ βέβαια γιατί όπως μου είπε, βλέπει πολλά και διαφορετικά άτομα καθημερινά και οι πληροφορίες που παίρνει θα πρέπει να ελέγχονται με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια.
Πάντως είπε ότι θα προωθήσει το βιογραφικό μου (με δική της πρωτοβουλία) σε άλλες εταιρείες.
Υ.Γ. Μου τηλεφώνησαν και μου είπανε ότι με το ψυχομετρικό τεστ που είχα γράψει τα πήγα πολύ καλά και έτσι κανονίσαμε ραντεβού με τον διευθυντή τμήματος...
Υπάρχει πάντως σε όλη αυτή την ιστορία και το κωμικό στοιχείο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: